วันอังคารที่ 15 กุมภาพันธ์ พ.ศ. 2554

แปลอังกฤษเป็นไทย

figuer 5.10 rresponses to questions in audio narration a or in on-screen text b  of geonetry probled with a concurrent oral explanation or descrided with the same explanation printed on the page. when the words were spoken rather than printed,syudents perfored much better on subsequent problem-solving tests involving geometry problens.

recent reviews of research on the modality effect
in a recrint review of research on modality, mayer 2005c identified twenty-one experimentel comparisons of learning from printed text and graphice versus learning from narrntion and graphics,based on published research articles. the lessons included topics gn mathematics, electrical engineeing environmental science, and aircraft maintenance,as well as explanations of how bankes work, how lightning storms develop, an electric

                                         แปลเป็นไทย
           รูปที่5.10 คำถามต่อคำถามใน aro คำบรรยายในข้อความหน้าจอ ข ข้อความบนห้านจอปัญหาเรขาคณิตอธิบายที่มีคำอธิบายที่ช่องปากพรอ้มกันเหมือนกันหรืออธิบายด้วยคำอธิบายเดียวพิมพ์ลงบนหน้า เมื่อมีคำพูดแทนคำพิมพ์แล้วนักเรียนจะดำเนินการที่ดีขึ้นในการทดสอบการแก้ป้ญหาที่ตามมาที่เกียวข้องกับเรขาคณิต

    ความคิดเห็นล่าสุดของงานวิจัยเกี่ยวข้อกับผลงานเป็นกิริยาช่วย
          
           ในการตรวจสอบล่าสุดของงานวิจัยเกี่ยวข้อกับการเป็นกิริยาช่วย 2005c เมเยอร์ระบุ 2001 เปรียบเทียบการเรียนรู้จากการทดลองพิมพ์ข้อความและกราฟฟริกตามตีพิมพ์บทความวิจัย บทเรียนรวมต้วข้อในคณิตศาสตร์ วิศวกรรมไฟฟ้า วิทยาศาสตร์สิ่งแวดล้อมและการบำรุงรักษาอสกาศยานรวมทั้งใปผ็นคำอธิบายของวิธีการเบรก ทำงานอย่างไร stroms ฟ้าผ่าพัฒันาและวิธีการไฟฟ้า

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น